A BLOG TARTALMÁT SZERZŐI JOG VÉDI! Felhasználás csak forrásmegjelöléssel!. Üzemeltető: Blogger.

"Visszautasíthatatlan" akciós utazások 1 rész.

A minap telefonon hívták a párom. A kedves női hang a vonal végén visszautasíthatatlan akciós hosszú hétvégét ajánlott neki. Mivel immár szakmába vág, hogy kipróbáljunk minden adódó lehetőséget, meg egyébként sem ugrunk el semmilyen jó ötlet elől, rábólintottunk az e-mail-en érkező részletek elküldésére. A hölgy ezután elégedetten leírta az elektronikus postacímet és kiszállt az éterből. 
Pár nap múlva meg is érkezett a várt levél. A pontosság kedvéért szó szerint idemásolom a tartalmát, hogy összetéveszthetetlenül felismerhető legyen az önök okulására.

Tisztelt XY!
1044

Korábbi telefonbeszélgetésünkre hivatkozva küldöm Önnek a Batthyány Kastélyszálló *** kedvezményes mini vakációjára szóló jelentkezési lapot, valamint tájékoztatónkat. Szállodánkat megtekintheti az alábbi honlapon: www.wellnesskastely.hu illetve www.kastelyvillapark.eu

Tisztelettel: Itt egy ügyintéző neve áll (1044)

További ajánlatainkért kérem, tekintse meg a következő oldalt: www.online-hotel.hu
További információ:
Kiss László
Telefon: mobilszám

Telecentrál Kft


Ha Tihanyba szeretne jönni

Kék levendula apartmanház
Régi Idők Udvara Skanzen és Étterem-Tihany

Hagyományőrzés kompromisszumok nélkül. Magyar konyha, hagyományos ételek és italok, füstölt halak, kemencében sültek, folklórprogramokkal, népzenével kiegészítve, paraszti környezetben, búbos kemencével, emberméretű faszobrok között. Ezt kínáljuk a hozzánk betérő vendégeknek. Vállaljuk rendezvények, programok, esküvők , borkóstolók szervezését, csoportok fogadását.
Tradicionális disznóvágások novembertől márciusig. Kenyérsütés, rétesnyújtás, kalácsfonás, kovácsbemutató, szüreti programok. Tihanyi jól felszerelt apartmanjainkban várjuk a pihenni vágyó vendégeket. Étkezési utalványokat éttermünkben szállásainkon is elfogadunk.
Bővebben: www.tihanyinfo.com

Kedves Hölgyem, és Uram!

Váljon főnemessé néhány napra!

A Batthyány család ősi birtokán, a zalai termálvölgy szívében megteheti. Királyi és királynői kényeztetésben lehet része a testi és lelki felüdülést biztosító termálfürdőben, szaunában, a masszázs és a szépítő kezelések alatt.
Elegáns éttermünkben, házias ételeink idézik vissza a hajdan volt nemesi otthon melegét, délutáni sétára a 300 éves őspark csalogat.
Sokféle lehetőséget kínálunk azoknak is, akik izgalmas időtöltésre vágynak, mint például: a lovaglás, sárkányrepülőzés, íjászat, tenisz, kerékpározás, Quad, és még sok egyéb aktív pihenési forma közül választhat az idelátogató, hisz mindössze 11 km-re helyezkedik el a Balatontól.

Hagyja magát kényeztetni, töltse idejét egy valódi kastélyban!

Amint azt előzetes telefonbeszélgetésünk során megtudták, szállodánk lehetőséget kínál Önöknek 55.600,- Ft helyett kedvezményes 24.900,-Ft /2fő** árért egy 3 nap 2 éjszakás (péntek-vasárnap), illetve 4 nap 3 éjszakás (hétfő-csütörtök) üdülésre a Zalacsányi Batthyány Kastélyszállóban. Abban az esetben, ha a teljes részvételi díjat készpénz befizetéssel postai csekken címünkre teljesíti, úgy a kedvezményes ár    21.900,-Ft/2fő.


A kedvezményes ár tartalmazza:
- elhelyezést a múlt idők eleganciáját sugárzó történelmi Batthyány Kastélyban, vagy a Kastély Villaparkban található luxus apartmanokban,
-  svédasztalos reggelit,
- továbbá a beltéri termálmedence, finn szauna, pezsgőfürdő, kültéri medence korlátlan használatát.
- egyéb sportolási lehetőségek: asztalitenisz, kerékpárhasználat, darts, strandlabda. Az idelátogatók számára zárt parkolót biztosítunk.

Térítés ellenében igénybe vehető szolgáltatásaink:
Kastély kínálata: különleges masszázs fajták közül válogathat,  igénybe veheti szoláriumunkat is. Továbbá bicikli biliárd, tenisz, is bérelhető, használható.


Villapark Wellness Centrum kínálata:
Élményfürdő, gőzkabin, edzőterem, só barlang, kozmetika, fodrászat,
aromafürdő, infra szauna, természetgyógyász szakember is rendelkezésre áll.

Gyermekek részvételi díja:  2-12 éves korig 3.000,-Ft/éj,    12 éves kortól 5.000,-Ft/éj.
Vacsora: 2.500,-Ft/ fő/nap  (a helyszínen fizetendő)

A szobákat elfoglalni érkezés napján 14 órától lehet, távozás napján 10 óráig kell átadni a szobákat.
Az ár nem tartalmazza az idegenforgalmi adót 200 Ft/fő /éj, amit a helyszínen kell fizetni.
Annak érdekében, hogy teljes körűen megismerhessék szállodánk szolgáltatásait és lehetőségeit, egy kb. másfélórás programismertető előadásra várunk minden kedves meghívottat. 
8 éves, vagy annál fiatalabb gyermek az előadáson nem vehet részt, a helyszínen gyermekfelügyelet igénybevételére van lehetőség 1.500,-Ft/gyermek/előadás díjért.


Az Önöknek megfelelő időpont lefoglalása érdekében kérjük, hogy postai csekken címünkre (Telecentrál Kft.  8230 Balatonfüred,  P. Horváth Ádám u. 31.)  a kedvezményes  díjat befizetni és a mellékelt jelentkezési lapot kitöltve faxon, vagy e-mailben visszaküldeni szíveskedjenek. (Részletek a jelentkezési lapon.) A jelentkezési lapon szereplő, a meghívottakkal együtt utazó gyermek(ek) részvételi díját (ami tartalmazza a fenti szolgáltatásokat) a recepción érkezéskor kell rendezni. A jelentkezési lapon nem jelzett újabb együtt utazót nem tudunk fogadni.


Folytatás a következő oldalon!







** A kedvezményes árú üdülés  feltétele, hogy életkoruk 28 és 65 év (kettejük életkora maximum 125 év)  között legyen és legalább   1 éve éljenek közös háztartásban egymással,  rendelkeznek munkaviszonnyal, valamint a szálloda programismertető     előadásán való kötelező részvétel mindkét meghívott számára, ellenkező esetben illetve a jelentkezési lapon valótlan adatok közlése esetén a hotel kiszámlázza a teljes árat.
Együtt utazó baráti , rokoni vagy ismerős párokat nem tudunk fogadni.
Jelenlegi ajánlatunkat csak azok vehetik igénybe, akik az elmúlt fél évben hasonló prezentációval egybekötött kedvezményes  mini vakáción nem vettek részt.

Lemondási feltételek: Az érkezés napja előtti  egy héten belüli lemondás, vagy meg nem jelenés esetén a részvételi díjat nem áll módunkban visszafizetni és az utazás ideje nem lesz módosítható. Az utazás időpontja előtti 7-14 nap intervallumon belül  az üdülés időpontja módosítható, illetve a részvételi díj 50 %-át tudjuk visszafizetni






KELLEMES PIHENÉST KÍVÁNUNK!
Batthyány Kastélyszálló
www.wellnesskastely.hu   www.kastelyvillapark.eu

























JELENTKEZÉSI LAP
                                                      
MEGHÍVOTTAK

Név:

Születési év:

Telefonszám:

E-mail:

Név:

Születési év:

Telefonszám:

E-mail:

Közös lakcím:









Dátum (érkezés):   …….. év  ………………hónap  ……. nap

Vacsora:   2.500,-Ft/fő/nap (helyszínen fizetendő)     igen     nem
 
Együtt utazó gyermek(ek) neve, életkora:
(a gyermekek részvételi díja a helyszínen fizetendő)


Megjegyzés:



Kérjük, szíveskedjék a jelentkezési lap és a befizetést igazoló postai csekk másolatát ügyfélszolgálatunkra            e-mailben  vagy faxon eljuttatni, hogy a foglalásukat regisztrálhassuk és a regisztrációs kódjukat, megadhassuk!


Telecentrál  Kft.
8230 Balatonfüred, P.Horváth Ádám u. 31.
e-mail:   telecentralkft@gmail.com

Cégjegyzékszám:00-00-000000

Ügyfélszolgálat  munkanapokon 9 – 16 óráig:  mobilszám
FAX     0 – 24 óráig:  vezetékes szám

BEFIZETÉS IGAZOLÁS
HELYE



A felületesebb szemlélés elkerülése érdekében pirossal kiemeltem a levél tartalmának legfőbb érdekességeit. Ezek elolvastával egyetlen kérdés fogalmazódott meg bennem: MIT AKARNAK ELADNI NEKÜNK???

Ugye normális szálloda nem szokott a náluk megszállók korával, házastársi minőségével és munkaviszonyával foglalkozni, pláne nem köti ilyen feltételekhez az akciókat? És figyelték a habdumát is, miszerint az előadás a szállodai szolgáltatások teljeskörű, ám nagyon kötelező megismertetéséről szól? Amennyiben mi nem kérnénk az ismertetőből, ugrik az akciós ajánlat, büntiből kifizethetjük az ár dupláját.

És képzeljék, annyira elszántak vagyunk, ha utazásról, kiruccanásról van szó, hogy egy kis őszinteségért cserébe, még hajlandóak lettünk volna ezek után is elfogadni a mézesmadzagot. Miután ellenőriztem a céget a cégbírósági oldalakon (létező és nem áll felszámolás alatt)  felhívtuk a hölgyet, hogy lehetőséget adjunk neki az apró (nálam piros) betűs részek tisztázására. Elvégre demokráciában, jogállamban élünk és a mi családunkban létezik az ártatlanság vélelme. 
Hosszas kergetés után végre telefonvégre került az illetékes, akitől az égvilágon semmit nem tudtunk meg. Keresztül-kasul magyarázott valamiről, ám a lényeg sehogysem akart kiderülni. Miért kell legalább egyéves munkaviszonnyal rendelkeznünk? Miért kell házastársaknak lennünk? Miért kell 28-65 évesnek lennünk? Miért kell közös lakcímen laknunk? Miért kötelező az előadáson részt vennünk?  Pontosan miről fog szólni az előadás?Mit akarnak eladni?
Velem együtt sorolhatják nyugodtan az önökben felmerült kételyeket is, de nem fogom megválaszolni őket. Én sem tudok ennél többet, mint amit itt leírtam. Nem derült ki milyen áron kapnánk a szenzációs mini nyaralást. Számomra az ilyen dolgok a kétes ügyletek kategóriába esnek és semmiképpen sem javaslom senkinek, hogy engedjen a kísértésnek. Sajnálom azt is, hogy egyébként nívós szállodák a nevüket adják az ilyen ... - nem is tudom minek nevezzem - valamihez. 

Arra kérek mindenkit legyen óvatos az ilyen ajánlatokkal. Rengeteg a csapda bennük és feltételezhető hogy van is valahol elrejtve egy-két hurok, mert nincs korrekt tájékoztatás, nem kaptunk őszinte választ a felmerült kérdésekre. Elítélem azt is, hogy a fontos részek nehezen olvasható szövegben vannak elrejtve, hátha a figyelmetlen olvasó nem veszi észre, és a pénz befizetése után - olvashatták - már nehéz lemondani veszteség nélkül az utazást. Nem válaszolták meg azt a kérdésünket sem, hogy az előadást mikor kellene meghallgatnunk? Annyi derült csak ki, hogy valamikor az ottlétünk ideje alatt, tehát a programunkat erősen igazítani kellene ehhez. Nem tölthetnénk szabadon az időnket saját kedvteléseinkkel. 

Néhány napja elmeséltem ezt a történetet egyik ismerősömnek, s ő rögtön rávágta, valószínűleg üdülési jogot akartak ránk sózni. Lehet. De miért nem lehet végre tisztességesen üzletelniük a világban? Miért kell körmönfont átverés ízű módszerekkel dolgozniuk? Miért  adja a jó hírét ilyenhez egy szálloda? 
Könyörgöm, ezzel nem fog fellendülni a belföldi turizmus!

4 Responses to “"Visszautasíthatatlan" akciós utazások 1 rész.”:

  1. Tisztelt Névtelen levélíró!

    Sajnálattal és felháborodva olvastuk fenti bejegyzését, mert arról tanúskodik, hogy Ön pontatlanul olvasta el kolléganőm által, közvetlenül telefonbeszélgetésük után Önnek küldött tájékoztatót. Azon túl, hogy ellenőrizte cégünket, igazán felhívhatta volna a szállodát is, hogy ott érdeklődjön erről a kedvezményes lehetőségről, illetve a levélben feltüntetett információs telefonszámon is készséggel válaszoltunk volna kérdéseire. Ezentúl megjegyezném, hogy Ön nem vette igénybe ezt a lehetőséget, így nem is tudhatja, hogy a szálloda hogyan szeretett volna bemutatkozni. Lehet, hogy Önből törzsvendég lett volna. Így viszont kívülállóként, véleményem szerint alaptalanul vádaskodik.

    Amennyiben Ön vette volna a fáradtságot és elolvassa a másik mellékletben szereplő ausztriai ajánlatot, úgy látta volna, hogy az a kedvezményes ajánlat nem tartalmaz előadást, illetve semmiféle korhatárt stb., tehát a tartalma teljesen különbözik a másik ajánlattól.

    Cégünk a szálloda által megadott feltételek szerint fogadhat el jelentkezéseket az ügyfelektől. Ezen üdülések részvételi díja pontosan szerepel a tájékoztató levélben, ellentétben az Ön állításával.

    Az ügyfeleknek biztosított kedvezményért cserébe a szálloda annyit vár a vendégeitől, hogy be tudjon mutatkozni egy előadás keretein belül. Amennyiben ezek a feltételek Önnek nem felelnek meg, senki nem kötelezi, hogy részt vegyen ezen a kedvezményes üdülésen. Megjegyzem több száz vendég vett részt közvetítésünkkel ezeken az üdüléseken, teljesen megelégedetten.

    Sajnáljuk, hogy a "pontosság kedvéért" Ön nem vállalta a nevét, ellenben cégünket minden adatával próbálja támadni. Mi vállaljuk nevünket, hiszen korrektül tájékoztatjuk ügyfeleinket, nem akarunk megtéveszteni senkit.

    Szeretnénk, ha minél több ügyfélnek segíthetnénk abban, hogy ilyen kedvezményesen üdülhessen és különböző további kedvezményes lehetőségeket ismerhessen meg.

    Az Ön írása súrolja a hitelrontás határait, amivel kapcsolatban megfontoljuk a további lépéseket.
    Korrekt lenne, ha válaszunkat feltöltené az Ön blogjára.



    Üdvözlettel

    Hingerné Páhi Katalin ügyvezető

    Kiss László irodavezető

  2. Koriella says:

    Tisztelt Hingerné Páhi Katalin és Kiss László!

    Örömmel és köszönettel veszem tudomásul, hogy önök is olvasóivá váltak a blogomnak, mely nem névtelenül fut az interneten. Természetesen megjelentetem a levelüket a válaszommal együtt. Ez is az egyik célja a blognak! Kommunikáció a felek között. Én elmondom a véleményem és mások is elmondják a véleményüket. Ebből tanulunk. Szerintem semmilyen hitelrontás nem történt, pusztán csak nyilvánosan tettem fel kérdéseket, hátha akad aki megválaszolja őket. A legjobb az lenne, ha a válaszadók éppen önök lennének, ha már az info vonalon elért hölgy ezt nem tette meg.
    Bár csak ismétlem magam, újra megkérdezem amire kíváncsi lennék:

    1, Miért kell a kedvezmény igénybevételéhez 28-65 év közöttinek lennünk?
    2, Miért kell legalább egy éve közös háztartásban élnünk?
    3, Miért kell munkaviszonnyal rendelkeznünk?
    4, Miért kell kb. másfél órás kötelező előadást végighallgatnunk arról, hogy a szállodában - a levélben és a weboldalon remekül elolvasható - szolgáltatások vannak.
    5, Ezen korlátozások után jogtalanul tesszük fel a következő kérdést, hogy: Miről fog ténylegesen szólni az előadás?
    6, Valamit el szeretnének nekünk adni? Hisz munkaviszony, közös háztartás, megfelelő életkor, stb kell hozzá! (Hiteligénylésnél kötnek ki ilyen feltételeket.)
    7, Ezek a feltételek tényleg szükségesek ahhoz, hogy egy szállodai szolgáltatásokról (lovaglás, jakuzzi, úszómedence, teniszpálya, stb) szóló előadást meghallgassak?
    8, Miért köt egy szálloda ilyen feltételekhez egy kedvezményt???
    9, Hány telefonszámot kell felhívnom ahhoz, hogy minden kérdésemre választ kapjak? Önök voltak az ajánlattevők, így önöket kérdeztem/kérdezem.

    A korrektség emlegetése közben pedig az jutott az eszembe, hogy mi, a fogyasztók döntjük el, hogy melyik tájékoztatást tartjuk korrektnek és érthetőnek, nem pedig a szolgáltató kiáltja ki magáról, hogy én márpedig korrekt vagyok.

    Nem volt semmiféle vád a szavaimban. Önök miért gondolják ezt és mit éreztek vádnak? Talán azt, hogy kiemeltem a szövegből a nem pontosan érthető tartalmakat? Vagy azt, hogy felhívom az olvasóim figyelmét, hogy legyenek körültekintőek, olvassák el alaposan és értelmezzék bármit kapnak bárkitől, mielőtt pénzt fizetnének ki? Azt, hogy leírtam, hogy minderre rákérdeztünk és nem kaptunk választ? Mostani levelükben sem adtak ezekre feleletet.

    Kifogásolták, hogy adataikkal együtt jelentettem meg a levelüket. Valóban ezt tettem. Ha kérik, az adataikat kivehetem a levélből. Mivel a blogot szerencsére már sokan olvassák, kockáztatnák önök, hogy a remek ajánlatuk ne jusson el ennyi emberhez, ilyen egyszerű módon? Ha valóban jó és tisztességes az ajánlatuk, akkor ez egy szuper ingyen reklám cégüknek. Inkább éljenek vele!

    Én máris teszek egy gesztust önök felé. Az ausztriai ajánlatot tényleg csak átfutottam, mert az előző ajánlatuk után már elment a kedvem a részletesebb tanulmányozástól. Abban valóban nem szerepelt olyasmi mint az előzőben. Beismerő vallomásom változtat valamit az előbb említett, s mindeddig válasz nélkül hagyott kérdéseimen? Nem.
    Esetleg korrektebbé teszi az első ajánlatukat? ...

    Kérem önöket, hogy felháborodás és fenyegetőzés helyett inkább válaszoljanak hihetően, a sorok mögötti tartalmakat is felfedve. Azután nézzék át azt a már sokat emlegetett ajánlatot fogyasztói szemmel is. Tanuljanak abból, amit látnak. El tudják mulasztani a rossz szájízt őszinteséggel.
    Én önökről is szeretnék úgy nyilatkozni, ahogyan azt tettem egy esztergomi szállodáról a "Vendégfogadás királyi módon" című bejegyzésekben. Adjanak okot rá, hogy megtehessem!

    Köszönettel: A "Névtelen" Levélíró

  3. Bella says:

    Kedves Olvasóim!
    Megmutattam a bejegyzést egy szakértőnek is. Ő azt mondta, hogy jól tettem, hogy bemásoltam A-Z -ig az egész levelet. Annyit tegyek meg esetleg, hogy a mobilszámot és az ügyintéző nevét vegyem ki belőle. A többit nem kell, mivel a cégek adatai nem titkosak, bárki lekérheti a céginformációs weboldalak bármelyikéről, ráadásul az ajánlat is tartalmazza azokat. Tehát nem sértő és nem hitelrontó közzétenni. Segítőm viszont jobban utána nézett a cégnek és érdekes dolgokat talált, illetve nem találta a céget két olyan helyen, ahol pedig elvileg szerepelniük kellene a nyilvántartásban. Megnyugtatott, hogy ha a kft. további lépéseket fontolgat, én is elküldhetem több hatósághoz is az említett ajánlatot, mert ők is buzgalommal fogják olvasgatni.

  4. Névtelen says:

    Kedves Koriella,

    Köszönöm, hogy megosztotta ezt a történetet a blogján. Pont annak kapcsán bukkantam rá, hogy hasonló, visszautasíthatatlan ajánlatot kaptak a szüleim is, pár héttel ezelőtt.
    Hasonló céget képviselő ügynökök állították meg őket egy hipermarketben. Fél-információkkal rávették őket, hogy ott a helyszínen leadjanak egy megrendelést az Ön által is említett Kastélyszállodába szóló wellness hétvégére. Még 5000 Ft foglalót is ki kellett fizetniük, amit persze azóta már elkönyveltünk veszteségként. Ugyanazokat a feltételeket szabják ők is, amiket Ön is említett, ugyanúgy elérhetetlenek voltak telefonon.
    14 nap állt volna rendelkezésre, hogy a fennmaradó, 20 000 Ft körüli összeget elutaljuk a megadott bankszámlára. Ezt a szüleim - immáron ismerve azokat a feltételeket is, amelyekre a szerződéskötéskor valahogy senki sem igyekezett felhívni a figyelmet - nem teljesítették. Ekkor a semmiből kerültek elő a cég callcenteres munkatársai: miért nem fizettek, mikor fizetnek, stb.

    Már pont kezdett feledésbe merülni az eset, de tegnap újabb ajánlatot kaptunk, ezúttal telefonon. :) Az úriember közölte velem, hogy feltétlenül ragaszkodjak ahhoz, hogy csakis vele egyeztessek, mert a kollegái sajnos szoktak "partizánkodni" :)

    Na, gondoltam, velem biztos nem fog senki partizánkodni, mert elébe megyek a dolgoknak. Csak annyit kellett megkérdeznem, hogy kell-e bármilyen szállodai bemutatón kötelezően megjelenni. A válasz meglepően őszinte: "Hát TERMÉSZETESEN! Hiszen ez az akciós ajánlat részét képezi." Arra a kérdésemre, hogy akkor ezt eddig miért nem említette, már nem kaptam választ.

    Szóval sajnos úgy tűnik, ez az új "divat"...
    Bosszantó :(

    LCN.

Leave a comment